Dieta

Jeśli zależy nam na zdrowych dziąsłach, to powinniśmy spożywać produkty bogate w witaminę C. Bardzo dobrze wpływa ona na naczynka krwionośne w naszych dziąsłach i zapobiega krwawieniu dziąseł podczas szczotkowania. Dodatkowo zapobiega obniżaniu się dziąseł, odkrywaniu ich szyjek, co powoduje nadwrażliwość dziąseł. W takiej sytuacji spożycie zimnych lub gorących produktów może powodować nieprzyjemny ból. Witaminę C znajdziemy m.in. w takich produktach, jak: pomidory, papryka chili, seler, ziemniaki, kiwi.

W walce z próchnicą przydatne okażą się takie produkty, jak: ryż, woda mineralna czy ryby. Te produkty zawierają znaczne ilości fluoru, który ma właściwości antybakteryjne.

Jeśli chcemy mieć mocne zęby powinniśmy spożywać produkty bogate w wapń. Znaczne ilości tego składnika znajdziemy, np. w: nieprzetworzonym mleku (prosto od krowy a nie z kartonu - mleko z kartonu jest pozbawione wielu wartości odżywczych), jogurtach, niektórych gatunkach ryb, szpinaku.

Potrawą, która bardzo korzystnie wpływa na szkliwo naszych zębów jest makaron ze szpinakiem (zarówno makaron jak również szpinak są bogate w wapń).



Nie masz pomysłu w jaki sposób zwalczyć cellulit na nogach? Znajdź odpowiedź na to pytanie na stronie veerasilver.pl.